Омогућава Blogger.
RSS

Puderi za lice by Branislava


Ćao devojke! Za ovaj i naredni post smo vam pripremile priču o našim puderima za lice. Da biste znale pre svega ( ukoliko do sada niste pročitale ) kakva je naša koža možete pročitati na sledećim linkovima o nezi lica i kose i primerima za lice.
 Ovaj post smo podelile u 2 dela tako da vam ne bi ovaj jedan bio dugačak i dosadan za čitanje.

BRANISLAVINI PUDERI


Koristim samo 2 pudera, naizmenično, ne mešam ih da bih dobila određenu nijansu već kako koji mi '' padne pod ruku '', mada u poslednje vreme najviše koristim Fit me. Pa ću tako i početi da vam pišem tj prvi puder o kojem ću vam pisati je Maybelline Fit me.


 Od kako je stigao u naše drogerije nisam mogla da odolim a da ga ne kupim i ne probam makar mi i ne odgovarao i prosledila ga dalje kome odgovara. Nakon prvog nanošenja i korišćenja ja sam se oduševila. Čak i nijanse nisam morala da mešam da bih dobila odgovarajuću već se savršeno uz moj ten uklapa 115 Ivory. Puder je za normalnu ka masnoj koži, dugotrajan je i pre svega lagan a ima srednju pokrivnu moć sve zavisi čime nanosite ( beauty blender ili četka ). Uglavnom ga nanosim beauty blenderom jer mi se čini da kada ga četkom nanesem ne bude toliko prirodno kao blenderom.

Da bi ste videli kako puder '' radi '' pogledajte sledeće sličice, tačnije prva slika je na obrazu bubuljica koja je izašla odjednom, nije reakcija od pudera kao što kod dosta devojaka je ovaj puder izazvao.





Zatim puder nanosim u tačkicama na lice. I ne u velikoj količini, mala količina je dovoljna da prekrije celo lice.





Kao što vidite nanošenjem pudera beauty blenderom ima finu pokrivnu moć, buduljica se skoro ni ne vidi ( možda se čak i ne bi videla da je ja pre toga nisam dirala i pokušala da je istisnem ). Ne izgleda ubrljano lice nakon nanošenja i potpuno se uklapa u moj ten.

Nakon nanošenja pudera četkom, pokrivna moć je isto fina, ali mi ne izgleda prirodno. Definitivno mi je bolje kada nanosim Fit me beauty blenderom izgleda prirodnije.

Sledeći puder koji koristim, ređe jer moj favorit je definitivno Fit me je Maybelline Super Stay 24h.


Ovaj puder ima dosta narandžastog podtona u sebi, tako da u nekim momentima deluje tamnije od mog tena i u poslednje vreme mi dosta isušuje kožu, ne pomaže čak ni krema kao podloga. Nijansa ovog pudera je 20 cameo. Dugotrajan je, lagan, okej mu je pokrivna moć, ali mnogo ističe suve delove na koži.


S obzirom da ovaj puder ima pumpicu nanosim ga u linijama isto ne previse.


Nanošenjem Super Stay-a beauty blenderom lice i ne izgleda toliko ubrljano, ali se i dalje na mestimice vide suvi delovi i baš ih ističe iako sam pre toga kremu nanela u velikoj količini i sačekala da upije. Ne znam zašto je odjednom počeo tako da reaguje, pre nije. Pokrivna moć beauty blenderom je fina, malo se vidi bubuljica.


Čim vidim ovo zgrozim se. Izgleda toliko ubrljano da je to katastrofa. Zaista ne znam da li je to do četke ili šta već, ali kad uporedim nanošenje četkom Fit me i ovaj puder vidi se ogromna razlika. Ne znam šta se desilo sa ovim puderom. Pokrivna moć nanošenjem četkom je fina, ali džabe kada izgleda obrljano i dodatno ističe suve delove kože.

Ne znam da li bih vam preporučila Super Stay 24h ili ne!? Ali kada bih birala izmedju ova dva pudera definitivne preporuke za Fit me, niti mi ističe suve delove kože, niti mi izlaze bubuljice od tog pudera, postojan je i izgleda prirodno.

Da li ste vi koristile ili koristite neki od ova dva pudera? Kakvi su vaši utisci o ovim puderima? Pišite nam vaša iskustva, dodajte nas za prijatelja na facebook-u i uskoro očekujte Tamarinu kolekciju i utiske o njenim puderima. Ćaos :-*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 коментара:

Unknown је рекао...

Draga Branislava, zaista lep post, predivno je sve opisano i jasno se vidi da ti prvi puder šavršeno odgovara. Poseti moj blog 🙂
Magični svet lepote

Kristina🫶 је рекао...

Divan post ♥
Pratim te ♥
http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

Kristina🫶 је рекао...

Draga nominovala sam te za The Versatile Blogger Award , možeš pogledati na http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/2017/04/the-versatile-blogger-award.html ♥

Jana је рекао...

Slike su prelepe, sve se jasno vidi :) Inace, davno sam koristila Super Stay, i uvek je imao obicaj da menja teksturu tokom koriscenja, tako da znas, nisi usamljena u tome :D

Cari dve sestre је рекао...

Hvala vam puno svima :)
Tina napisacu uskoro post o tome :) <3

Постави коментар