Омогућава Blogger.
RSS

Početak blogovanja + Nega kose i lica


Pozdrav svima! Mi smo Branislava Milošević i Tamara Ilić. Branislava je Tamari sestra od tetke, a Tamara je Branislavi sestra od ujaka. Blog smo otvorile iz velike ljubavi prema šminci i kozmetici. Odlučile smo se da to za početak bude zajednički blog a za kasnije ćemo videti. Smatramo da bi vam bilo zanimljivo da čitate na jednom blogu koliko slične, toliko i različite stvari, jer baš takve smo i nas dve. Naš prvi post koji ćete čitati je o nezi kose i lica da bi ste znali zbog čega koristimo te proizvode i kako deluju na našu kosu/lice i naše mišljenje o njima. Naravno, svesne smo da ukoliko taj proizvod nama ne odgovara, to ne znači da neće ni vama, ili ukoliko nama odgovara da će odgovarati 100% i vama. Postovi će biti iskreni i uvek ćemo pisati i o proizvodima koji nam ne odgovaraju i o proizvodima koji nam odgovaraju. 

NEGA KOSE


Tamara: Kosa mi se brzo masti a i veoma je suva od svakodnevnog peglanja. Kao šampon za kosu uvek koristim neki Nivein i uvek uzimam drugi, trenutno perem kosu sa Pantene šamponom. Jednom mesečno pomešam maslinovo ulje, kokosovo ulje i masku za kosu, zavisi kako kad koju koristim i to se isto uvek menja i to stavim uveče pred spavanje i ujutru samo isperem i kosa mi bude mekana i sjajna, kao sprej za raščešljavanje koristim Schwarzkopf Gliss Hair Repair with liquid keratine complex a posle svakog peglanja na krajeve kose stavim Still pro silikonske kapi.


Branislava: Moj koren kose se brzo masti a krajevi kose su suvi i ispucali zato koristim Balea šampon za sve tipove kose sa tropskim mirisom voća. Inače Balea šampone baš dugo koristim i pomažu mi, ovaj šampon ne koristim non stop. Kosa mi se ne masti brzo posle pranja Balea šamponima a krajevi mi ne budu puno suvi i što je najbitnije, šampon mi ne stvara perut.

Balzam za kosu ne koristim jer koristim masku za kosu Crema alla cheratina koju sam kupila u Unitech-u koja pomaže kosi u raščešljavanju, čini je mekanom i smanjuje naelektiranje kose. Koristim je tako što nakon ispiranja šampona nanesem masku po celoj kosi, umasiram je u kosu i ostavim 5-10 minuta da odstoji a zatim isperem.

L'oreal Paris Elseve Double Elixir koristim nakon što  peškir upije višak vode sa kose, raspršim sprej po celoj kosi a zatim se očešljam da bih je malo prosušila fenom. Takođe ovaj sprej je za zaštitu kose od toplote a i pomaže dodatno u raščešljavanju.

Kallos serum za suve krajeve kose koristim tek kada mi kosa bude potpuno suva i nanosim samo na krajeve da bi izgledali što manje suvi.

NEGA LICA



Tamara: Lice mi je u poslednje vreme suvo. Koristim Nivea soft kremu pa mažem pre šminkanja i uveče kad skinem svu šminku stavim dosta kreme da upije do ujutru. Šminku trenutno skidam sa Baleinom penom za čišćenje lica sa ekstratom bademovog cveta posle toga se umijem sa Baleinom kremom za umivanje sa bademovim uljem ali ti proizvodi se stalno menjaju tako da ne koristim uvek iste proizvode. Koristila sam takođe i Garnier sredstvo za čišćenje lica, Avonovo sredstvo za skidanje šminke i Botanicin losion sa kamilicom. Pošto imam osetljivo lice i bubuljice mi stalno iskaču koristim Botanica Antiacne Cream samo namažem na bubuljicu kad krenem da spavam i do ujutru ona je već skoro nestala.


Branislava: Moje lice nešto preterano zahtevno što se tiče nege. Ume ponekad da bude koža suva, ali rešim to tako što mažem Nivea Care kremu za lice i bukvalno je nanosim na svaka 2-3h a i pre nanošenja pudera jedno 10ak minuta malu količinu da bi koža upila tu masnoću. Ovu kremu takođe nanosim i posle skidanja šminke da bi mi bila čistija i mekana.

Kao umivalicu ali i sredstvo za skidanje šminke koristim Garnier SkinActive Micellar Cleansing Gel Wash. Proizvod koristim tako što prvo malo vode '' prospem '' po licu a zatim na ruku stavim gel trljam malo rukama da bi se stvorila pena a zatim nanosim na lice i temeljno čistim. Kao umivalicu ovo ne koristim redovno već jednom u nedelju dana tako što pokvasim lice a zatim nežno masiram lice gelom. Proizvod uklanja dosta nečistoća i jako sam zadovoljna njime.

I na kraju tupferima ( nemam određene tupfere koje koristim, svaki put uzmem neke druge ) dodatno očistim lice prirodnim Aronia tonikom za lice. Njega sam slučajno ugledala u Banovcima u prodavnici zdrave hrane. Imaju dosta prirodnih proizvoda ali ja sam ipak za početak izabrala ovaj da probam i zaista sam oduševljena. Sa mirisom je Aronije i ima jako malo hemije u sebi. Čisti kožu lica, blago je hidrira i čini je osveženom i mekanom.

To bi bilo sve od nas za ovaj prvi post, nadamo se da vam se dopao, pružite nam podršku, prijavite se kao čitalac bloga, dodajte nas za prijatelje na facebook-u i pišite komentare da li vi koristite neki od ovih proizvoda, šta vi mislite o ovim proizvodima? Ćaos :*


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 коментара:

Unknown је рекао...

Puno sreće u daljem blogovanju. Biće ovo veoma čitan blog sigurna sam. Zapratila sam vas uzvratite ako želite! Magični Svet Lepote

Cari dve sestre је рекао...

Hvala puno :) uzvratićemo naravno :)

Постави коментар